وبم خیلی تکراریه

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

سلام

دوباره مرض قالب عوض کردنم اومد

قالب جدید چطوره؟؟؟

احساس میکنم وبم خیلی تکراریه

دلم میخواد یه تغییر اساسی توش بدم،

ولی نمیدونم چه گِلی به سرم بگیرم

شما بگید چیکار کنم

یه پای آویز موبایلم کنده شده، الان یه لنگه پا مونده

چرا مایکل جکسون مرده؟

دستم زخم شده، نمیدونم به کجا خورده

یه حس خوبی ته دلمه، یه حس بدی ته دلمه

هیشکی منو نمیبره سینما

موهام میریزه هی

سرم درد میکنه

کشتم شپش شپش کش شش پا را

امروز همه چی اینجوریه:



نظرات شما عزیزان:

یونس گودرزی
ساعت23:00---26 دی 1391
سلام بیشتر موقع ها به وبت سر میزنم یه کم تکراری شده موضوعاتتو عوض کن....خیلی با حالی موفق باشی

پرنسس
ساعت19:52---26 دی 1391
یعنی الان هنگ کردیاااااااااااااااا
خخخخخخخخخخخخ
میفهممت!منزیاد اینجوری میشم...قاطی میکنم!!!


پرنسس
ساعت19:52---26 دی 1391
یعنی الان هنگ کردیاااااااااااااااا
خخخخخخخخخخخخ
میفهممت!منزیاد اینجوری میشم...قاطی میکنم!!!


dorsa
ساعت11:11---24 دی 1391
salam azizam khosh hal misham b manam sar bezani

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 24 / 10 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |